Evenementen

Er zijn momenteel geen evenementen

Inleveren van spullen/materialen seizoen '19-'20.

Inleveren van spullen/materialen seizoen '19-'20.

Het seizoen is alweer bijna afgelopen. Toch wel een vreemd einde zo.. geen officieel einde in de vorm van familiedag of toernooien. De spullen/materialen moeten wel weer terug komen wat wij sinds afgelopen seizoen doen. Daarom de vraag of trainers, leiders en spelers hun spullen willen inleveren.

Waarom inleveren?

Om zo alles te kunnen inventariseren, organiseren en te controleren voor volgend seizoen. Ook is het ‘een stok achter de deur’ om goed met de gegeven materialen om te gaan. Wij willen namelijk graag dat iedereen er straks weer vanaf het begin goed bij loopt.

Wat inleveren?

Er zijn als het goed is ‘materiaalbeheerders’ per team (vaak een trainer/leider). Deze zitten in de groepsapp van ‘materiaalbeheer vvSHB’ die vanuit de vereniging is opgezet. Hier staat het bestand in met wat is uitgegeven per team en wat dus ook weer terug moet komen.

Zit je hier niet in?

Denk dan aan;

  • Wedstrijdtenues van alles spelers (shirts, broeken en sokken). Deze worden gecontroleerd voor volgend seizoen.
  • Waterzak (maak a.u.b. even goed schoon of was het in de wasmachine).
  • Bidons (stop ze even een keer in de vaatwasser).
  • Ballennet/ballenzak
  • Trainingspakken van sponsoren (gewassen inleveren). Deze worden volgend seizoen weer uitgedeeld.
  • Wedstrijdballen
  • Trainingsballen
  • Hesjes (gewassen inleveren).
  • Hoedjes/pionnen
  • Leiders jassen (wanneer je stopt).


Misschien is niet alles genoemd, maar lever alles a.u.b. in wat jullie hebben!

Hoe inleveren?

Verzamel ALLES centraal bij een bepaald persoon en lever dit TEGELIJK in. Ga niet op eigen initiatief iets inleveren, maar overleg eerst binnen je groep wie gaat verzamelen en wie alles gezamenlijk gaat inleveren.

In welke staat?

Lever alles gewassen en schoon in asjeblieft! Dit voorkomt veel werk voor ons en gaat ten goede van de materialen.

Wanneer en waar inleveren?

Wij willen jullie vragen alle materialen op de grote bestuurskamer neer te zetten. Hier liggen A4’tjes met een teamnaam genoemd. Leg al de spullen op de juiste plek, dit voorkomt vervelende situaties. Wij zorgen ervoor dat de Kandelaar deur los is en je zo naar boven kunt lopen. De 3 inleverdatums zijn:

Zaterdag 20 juni 9.00 – 12.00.

Dinsdag 23 juni 19.00 – 21.00.

Donderdag 25 juni 19.00 - 21.00.

Wil je een ander moment alles inleveren? Neem even contact op.

Ben je daarnaast spullen/materialen kwijt of zijn er dingen kapot? Bel of app Wim Kwakkel (0631998401) even, dan overleggen wij even hoe of wat.

Alvast bedankt namens de materialencommissie. 

schutte.pnghoutburcht.pngid-agro.pngbernardkeppel_cleaning.png123verhuur.pngbastiaan_installatietechniek.pngvdberg.pngbrugmedia.pngautotaalglas.pngweeghel_gewasbescherming.pngh_uitgekookt.pngEcco-Nederland.pnganytime.pngblom_auto.pngwielink_zink_en_daktechniek.pngb0_mulder_tweewielers.pngcafeeigenwijs.pngmail_service_zwolle.pngsebo.pnghofstede_rijopleiding.pngphverhuur.pngubink_meuleman_bouw.pnghdeleeuw.pnghetparochiehuis.pngbergmakelaardij.pngsmaakfactor.pngoostindie.pngbbm-advocaten.pngprofnorm.pnghairqueen.pngboerverzekeringen.pngbastiaan.pngvan_guilik.pngsheerenhoeve.pngschutte.pnghoutburcht.pngid-agro.pngbernardkeppel_cleaning.png123verhuur.pngbastiaan_installatietechniek.pngvdberg.pngbrugmedia.pngautotaalglas.pngweeghel_gewasbescherming.pngh_uitgekookt.pngEcco-Nederland.pnganytime.pngblom_auto.pngwielink_zink_en_daktechniek.pngb0_mulder_tweewielers.pngcafeeigenwijs.pngmail_service_zwolle.pngsebo.pnghofstede_rijopleiding.pngphverhuur.pngubink_meuleman_bouw.pnghdeleeuw.pnghetparochiehuis.pngbergmakelaardij.pngsmaakfactor.pngoostindie.pngbbm-advocaten.pngprofnorm.pnghairqueen.pngboerverzekeringen.pngbastiaan.pngvan_guilik.pngsheerenhoeve.png