Evenementen

Geen evenementen gevonden.

Ledenvergadering dinsdag 26 november 2019

Hierbij nodigen wij u uit voor onze ledenvergadering op dinsdag 26 nov. 2019 om 21:00 uur in de Kandelaar.

AGENDA LEDENVERGADERING V.V. ’s-HEERENBROEK 26-11-2019:

Opening door de voorzitter.

Notulen vorige ledenvergadering.

Verslag penningmeester seizoen 2018/2019.

Begroting.

Bestuursverkiezing:

• Aftredend en herkiesbaar Freddy Mijnheer en Jan de Groot.
  • Aftredend en niet herkiesbaar secretaris Jan Willem Wennemers

Voorgedragen voor functie secretaris: Gert Kwakkel. Tegenkandidaten kunnen schriftelijk, ondertekend door tenminste 3 leden, worden aangemeld tot 3 dagen voor de aanvang van de vergadering bij de secretaris.

Kandelaar, gemeente.

Wat verder ter tafel komt.

Rondvraag.

Sluiting.