Evenementen

Er zijn momenteel geen evenementen

Ledenvergadering donderdag 20 december 2018

Hierbij nodigen wij u uit voor onze ledenvergadering op donderdag 20 dec. 2018 om 20:00 uur in de Kandelaar.

AGENDA LEDENVERGADERING V.V. ’s-HEERENBROEK 20-12-2018:

1. Opening door de voorzitter
  2. Notulen vorige ledenvergadering
  3.  Verslag penningmeester seizoen 2017/2018
  4.  Begroting
  5.  Bestuursverkiezing:
    • Aftredend en herkiesbaar Jeanet v/d Wetering en Dick Kluiver.
    • Tegenkandidaten kunnen schriftelijk, ondertekend door tenminste 3 leden, worden aangemeld tot 3 dagen voor de aanvang van de vergadering bij de secretaris.
  6. Kandelaar, gemeente
  7. Wat verder ter tafel komt